Klacht: Onbetrouwbare bezorging

op 22 oktober 2011 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al menigmaal bezorgklachten doorgegeven wat betreft de Volkskrant. Nu al enkele weken op rij geen krant ontvangen. Na melding hiervan wordt geen krant nabezorgd. Als de krant WEL een keer bezorgd wordt is dit per definitie na 10 uur ’s ochtends.

Gelieve contact (telefonisch) op te nemen.

Gewenste Oplossing:

Retournering van deel van het abonnementsgeld en per direct opzegging van de krant.

Bericht van Algemeen Dagblad

6 jaren geleden - N.a.v. het telefoongesprek willen wij u bevestigen dat uw klachten in behandeling zijn bij de afdeling Ernstige klachten. Daarnaast hebben wij u een waardebon gestuurd waarmee u bij ieder verkooppunt de krant gratis kunt afhalen. Met vriendelijke groet, Bezorgservice de Volkskrant

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Volkskrant in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Volkskrant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Volkskrant

Heeft op 02 november 2011 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste abonnee,

Uw klacht is nog in behandeling bij onze afdeling ernstige bezorg klachten. zij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Wij willen u onze oprechte excuses aanbieden voor de slechte bezorging.

Met vriendelijke groet,
Webcare Volkskrant

Alle klachten die gemeld zijn door nbrouwer@gmail.com