Klacht: Onbetrouwbaar

op 14 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wederom zend Ziggo sport niet uit wat er in de gids staat, mensen komen vroeg hun bed uit om de vrije training te bekeijken van de formule 1 en Ziggo zend gewoon uit waar ze zin in hebben en niet wat ze aangeven in hun eigen online tv gids. Ziggo geeft geen antwoord als je via hun website het contactformulier invult. Dit zou ook moeten zijn voor klachten, maar dat kun je niet kiezen in hun keuzemenu van het formulier

ik ben pas tevreden als Ziggo doet wat ze aangeven in de tv gids en laten zien waar mensen de TV voor aanzetten. tevens wil ik wel wat terug zien voor het feit dat ik nu 2 keer eerder ben opgestaan om de vrije training te bekijken en geconfronteerd word met andere sporten waar ik totaal geen interesse in hebt. Ziggo moet gewoon uitzenden wat in hun tv gids staat.

Degene die deze beslissingf genomen heeft om wat anders uit te zenden, hoort niet in zijn funtie en moet je eigenlijk gewoon ontslaan.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door trekkie1701