Klacht: Onbetrouwbaar

Ckyaf17 op 17 december 2021 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Op 25 november heb ik met feenstra gebeld om door te geven dat ik ga verhuizen. Hiervoor moet de boiler opgehaald worden. Zij gaven aan dat ik gebeld zou worden voor het maken van een afspraak. Op 7 december ben ik gebeld en de afspraak stond toen op 14 december. Ik had toen genoeg tijd omdat ik netjes op tijd heb gebeld. Op 14 december zou de monteur langskomen tussen 15:00 en 17:00, tijdens het maken van de afspraak heb ik bijna moeten smeken om een bevestigingsmail, omdat het in het verleden vaker is misgegaan bij Feenstra. De medewerker gaf aan dat dit niet nodig was en dat de monteur gewoon wel zou komen.

Op 14 december ben ik gebeld om 14:00 door de monteur die zich af vroeg waarom er niemand was in de woning (er woont niemand meer). Ik gaf aan dat de afspraak tussen 15:00 en 17:00 was. De monteur zei van niet. Ik heb de monteur gevraagd of hij even kon wachten en dat er om 15:00 iemand in het huis zou zijn om de deur open te doen. De monteur gaf aan dat hij geen tijd had ivm een andere klant en hij wilde ‘op tijd thuis zijn’.

Ik heb meteen feenstra gebeld, na een eeuwigheid in de wachtrij werd ik meteen geholpen, ik heb mijn verhaal gedaan en ik zou volgens de mevrouw die mij hielp meteen geholpen worden. Deze medewerker bevestigde dat mijn afspraak inderdaad tussen 15:00 en 17:00 was. Ik zou terug gebeld worden. (Natuurlijk is dat niet gebeurd)

Rond een uur of 14:30 heb ik zelf maar weer naar feenstra gebeld om te vragen of iemand mij kan helpen. Ik had Henry aan de telefoon, hij heeft er alles aan gedaan om mij wel goed te helpen maar helaas kon hij geen van zijn collega’s bereiken op dat moment. -dit allemaal heeft mij 1,5 uur gekost-.

Henry gaf aan dat hij verder niets voor mij kon betekenen. Toen heb ik gevraagd of ik dan een nieuwe afspraak kon inplannen, hij gaf aan dat dat niet kon bij zijn afdeling en ik zou daarvoor terug gebeld worden.

Tot op de dag van vandaag (17 december) ben ik niet terug gebeld en staat er nog steeds geen nieuwe afspraak. Ik wil graag van de boiler af. Ik ben momenteel al 40 minuten met Feenstra aan het bellen, al 2 medewerkers gesproken maar niemand die mij kan helpen. Ze gaan me terug bellen.

Ik moet 29 december de sleutels van de woning inleveren en ik heb zelfs een flink bedrag moeten betalen omdat ik de boiler eerder inlever dan de einddatum van het contract.

Ik heb geprobeerd bij feenstra zelf een klacht in te dienen, ik ben nog steeds niet terug gebeld of geholpen. Dit is enorm frustrerend.

Precies 1 jaar geleden is de boiler geplaatst, dat verliep ook niet vlekkeloos. Vandaar dat nu de emmer echt vol is.

Update: 17 december 09:34
– inmiddels het tweede telefoontje van vandaag. Na 23 minuten in de wacht gestaan te hebben bij een ander nummer van Feenstra wordt ik volgens de medewerker doorverbonden naar de juiste afdeling. Nu sta ik weer in de wacht. Ik ben momenteel al 41 minuten aan de lijn en nog steeds in de wacht voor de juiste afdeling.

10:25 update:
Inmiddels al 1 uur en 16 minuten in de wachtrij.. ik weet niet meer wat ik aan moet.

Ik wil dat mijn boiler ZSM wordt opgehaald en een tegemoetkoming. Al deze telefoontjes hebben plaatsgevonden tijdens werktijd. Erg vervelend.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Feenstra

1 maand geleden - Beste mevrouw Cetinkaya, Bedankt voor uw bericht. Dit stelt ons in staat de service te verbeteren. Wij verzekeren u dat wij iedere vorm van feedback gebruiken ter verbetering en continuering van onze service en dienstverlening. Uiteraard betreuren wij dat de afspraak niet is verlopen zoals verwacht. Op 14 december jl. stond de afspraak ingepland tussen 14:00-17:00 uur. Spijtig om te vernemen dat de gemaakte afspraak door meerdere medewerkers foutief gecommuniceerd is. Op dit moment proberen wij met alle macht de wachtrijen korter te houden. De realiteit is dat ons dat in deze zeer drukke en koude maanden onvoldoende lukt, waarvoor onze oprechte excuses. Inmiddels is er een nieuwe afspraak ingepland en op 23 december zullen wij bij u langskomen voor het demonteren van de boiler. Helaas kunnen wij geen gehoor geven aan de door u gewenste oplossing. Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ckyaf17