Klacht: Lekkage wordt niet verholpen

Vera1990 op 27 mei 2024 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik wacht al 2 maanden op radiatorkranen, ik heb lekkage bij alle kranen. Hierdoor staat mijn waterdruk op 0,8. 1x een monteur geweest om te kijken, 2 maanden geleden. Vorige week na 5x proberen te bellen en een mail sturen teruggebeld met data dat ik beschikbaar was. Voor een concrete afspraak zou ik teruggebeld worden. Je raad het al. Niks meer gehoord. Dit is schandalig, zou niet moeten kunnen en ik wil dat het zsm verholpen wordt! Fatsoenlijk contact met jullie krijg ik niet (blijf maar wachten aan de telefoon) dus dan zo maar!

Lekkage een maand geleden verhelpen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Feenstra

Heeft op 31 mei 2024 om 15:56 geantwoord

Beste heer, mevrouw Boonstra,

Bedankt voor uw bericht.

Uiteraard doen wij ons uiterste best om al onze klanten zo snel en goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Volgens onze administratie is er meerdere keren getracht telefonisch in contact met u te komen. Inmiddels is het gelukt om in contact met elkaar te komen en is er een afspraak ingepland voor het vervangen van de radiatorkranen.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Feenstra Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Vera1990