Klacht: Onbeschofte personeel en manager

op 02 juli 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik kom net in de lidl (kopermolen ) Leiden- merenwijk waar ik al jaren vaste klant ben.
Ik vroeg aan het personeel bij brood genaamd Sali (iets in die richting) verse croisantjes omdat de laatste croisantjes die in het vak lagen geplet waren en niet meer vers. Ik kreeg als een race auto tegen mij hoofd dat ik geen verse croisantjes mag pakken en eerst het oude op moet.
Ik begrijp dat er misschien zo een regel is maar waar ik voor betaal wil ik wel iets goeds voor terug krijgen.

Ze vond het een grote moeite en wou dit niet doen omdat ze het druk had.
Ik bood haar aan om het anders zelf te pakken, en kreeg ik als reactie ; BEN JE GEK ?
ik wist niet wat ik mee maakte.. ik heb zelf ook in een winkel gewerkt en zo ben ik nooit omgegaan met een klant.

Ik heb gevraagd manager er bij te roepen, die kwam aan lopen met 1 onvriendelijke hoofd.
Ik stak mij hand uit en wou mij voorstellen. Mnr. de Marokaanse manager wou dit niet doen en vond het niet nodig om zijn naam te zeggen.

Dit vond ik erg onvriendelijk, ik probeerde vervolgens mij verhaal te doen. maar werd absoluut niet serieus genomen.

Ik vroeg waar ik mijn klacht kon plaatsen over het personeel aangezien hij mij niet serieus wou nemen. Hij zij dat ik dit bij de kassa kon doen. Ik vroeg het vervolgens aan het personeel bij de kassa, die wisten het niet en riepen de manager er weer bij.

Nou komt die ;

Dhr. de manager die zijn naam niet wou zeggen, schold mij uit voor scheinheilig, en zei letterlijk mij niet serieus te nemen. Hij was er niet bij toen zijn personeel mij uitschold voor Gek. dus dat is dan zijn reden om niet eens te luisteren.

Hij luisterde niet naar mij verhaal en knalde de deur dicht voor mijn neus.

Ik maak zo iets voor het eerst mee, en kan het niet geloven!

Ik verwacht een excuus van de manager (marrokaans van afkomst) die zijn naam niet wou zeggen, en van zijn personeel genaamd Sali. die mij uitmaakt voor gek.. ik kom er al jaren en vind dit absoluut niet kunnen. Wat voor manager is dit die zich niet eens voorsteld, en niet naar mijn verhaal luisterd.

Hij vind dat ik op zoek was naar sensatie, en liet mij niet uitpraten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 23 augustus 2016 om 17:28 geantwoord

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Leyla661