Klacht: Onbeschofte medewerker.

op 27 juni 2017 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Als begeleider gingen we (ik en cliënt) afgelopen dinsdag naar Pearl aan de Flora in Deventer Colmschate om een bril bestellen nadat er eerder een oogmeting was geweest. Er kwam een vrouw van Pearl naar ons toe en ze gaf onverwachts veel nieuwe informatie. Mijn cliënt is doof dus terwijl mevrouw verteld vertaal ik het voor de cliënt. Dit kwam me op de opmerking te staan: ‘Hallo, kun je daarmee stoppen? Ik heb het tegen jou’. Ik wist niet wat ik hoorde! Dat is de belangrijkste reden dat ik met de cliënt meega!! Ik ben even gestopt met tolken maar nadat cliënt mij hulpeloos aankeek ben ik weer gaan tolken waar mevrouw gelukkig niets van zei. Ze vertelde onder andere heftig nieuws over resultaten uit het ziekenhuis terwijl ze ons in die vijf minuten bijpraatte. Ondertussen liet ze aan de andere klanten die wachtten weten dat ze hen over een paar minuten kon helpen.
Hier gaan een aantal dingen fout en wij voelden ons erg slecht geholpen. Later heeft de cliënt geen oogmeting kunnen doen vanwege een te hoge spanning, we zijn erg teleurgesteld weggegaan.

Bij een excuus van mevrouw en aanpassing van haar gedrag. Ze dient respect te hebben voor haar klanten, dit was onprofessioneel en onbeschoft.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 18 juli 2017 om 17:45 geantwoord

Zoals telefonisch toegelicht bieden wij onze excuses aan voor de negatieve ervaring die u heeft gehad in onze winkel. Wij koppelen uw ervaring verder intern terug en onze collega's in de winkel hebben inmiddels contact gehad met uw cliënt over de aanschaf van een nieuwe bril. Vriendelijke groeten, Pearle Opticiens

Alle klachten die gemeld zijn door Noorderbrug