Klacht: Onbeschofte medewerker

op 26 mei 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hi,

Toen ik vanavond rond 19:15 ging sporten kreeg ik te maken met een onvriendelijke medewerker bij de Basic Fit in Amersfoort Groningerstraat.

Het gaat om blonde mevrouw van rond de 45.

Het was namelijk zo dat ik m’n pasje was vergeten.

Ik kreeg van madamme te horen in een hele onbeschofte toon: “Moet je maar de volgende keer aan denken want het is niet de eerste keer!”

Nou moet ik eerlijk toegeven dat het inderdaad niet de eerste keer is dat ik mijn pasje ben vergeten. Maar dit geeft een medewerker niet het recht om een “klant” zo onbeschoft aan te spreken.

Ik hoop dat er actie wordt ondernomen want de klantvriendelijkheid is bij deze vestiging ver te zoeken.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden als er wat gedaan wordt aan de klantvriendelijkheid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 27 mei 2016 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jeff,

Bedankt voor je bericht.

Mijn excuses voor het feit dat de communicatie van mijn collega naar jou toe onvriendelijk was. Hier zal de desbetreffende collega op worden aangesproken.

Wel is het zo dat er zonder pasje geen toegang wordt gegeven op onze clubs.

Met vriendelijke groet,
Nathalie van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden klant 81