Klacht: Onbeschofte colportage

op 21 september 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Gisteravond belt een man aan, ik doe open en de man zegt dat hij op zoek is naar de hoofdbewoner.
Ik: Dat ben ik.
De man: En uw naam is de heer….
Ik reageer hier niet op en vraag: Wat is uw naam en wat komt u doen?
De man steekt zijn hand uit: Als u mij even de hand schudt, dan zal ik mij voorstellen.
Ik voel mij hier meteen onprettig bij en zeg: Ik zie geen reden om een hand te schudden, en wil graag weten wie u bent en wat u komt doen.
De man: Als u mijn hand weigert, dan ga ik weer weg.
De man loopt zonder te groeten weer weg, op zijn rug zie ik pas VODADONE staan, voorheen had ik hier nog geen idee van.

Ik vind dit zeer onbeschoft en onfatsoenlijk!
Als iemand bij mij aanbelt, verwacht ik dat hij zich meteen bekendmaakt: “Ik ben dhr Jansen van Vodafone en ik zou u graag willen spreken over…”
Als het gesprek op gang komt, wil ik best iemand de hand schudden, maar dit kan nooit een voorwaarde zijn om bekend te maken wie je bent en wat je komt doen.

Bevestiging van Vodafone dat bovenstaande procedure inderdaad onfatsoenlijk is en niet conform beleid, en met hun excuses voor het gedrag van de werknemer.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frank123456