Klacht: onbeschofte chauffeur

op 16 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

8 mei had ik geparkeerd in de van Kinsbergenstraat in Haarlem. Er stopte een bus van DPD naast mijn auto, ik kon nog net instappen. De chauffeur ging een pakket bezorgen. Ik heb geduldig gewacht. Hij reed weg, geen knikje naar mij als dank en stopte een paar 100 meter verder weer, zodat ik weer niet door kon. Klein toetertje om opheldering te vragen. ik werd meteen uitgescholden: jij toetert niet tegen mij! (ik ben 60jr) Fu ck you! en nog meer tirade! Vervolgens rijdt hij weer stukje door en stopt weer om te bezorgen terwijl iets verder hij op de stoep kon staan. Buren stonden ook hoofdschuddend te kijken.Tot 3X maal toe kon ik niet door. Dit pakket werd gewoon op de grond gegooid bij mensen die niet reageerden op de bel, want de voordeur stond open. Bleef boos tegen mij doen. Dat kan toch niet! Vandaar deze klacht.

Dat deze man manieren leert, als hij me meteen gezegd had: sorry mevrouw ik moet in deze straat 3 pakjes bezorgen, ik doe mijn best en als hij de 3e keer even op de stoep was gaan staan was er niets aan de hand geweest. Gaat toch geen fu ck you brullen? Ook vind ik dat hij geen pakket op de grond mag gooien bij mensen!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klachtDPD