Klacht: onbeschofte behandeling

op 16 september 2016 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

L.S.
vanmiddag om 13.00 uur zijn mijn vriendin en ik bij de servicebalie van de RET heel onbehoorlijk behandeld. Wij werden ieder afzonderlijk, maar wel naast elkaar, te woord gestaan door twee heren die meer dan duidelijk lieten blijken niet van plan te zijn ons beleefd te woord te staan. Mijn vriendin stottert ernstig maar werd verweten Nederlands te moeten leren, terwijl zij de taal uitstekend beheerst. Ikzelf werd de les gelezen op een bijzonder irritante wijze die niet dienstverlenend genoemd kan worden. Gaarne uw leidinggevende actie met betrekking tot deze twee harkerige figuren, die bovendien discriminerend overkomen en van dienstverlening geen enkel benul hebben.
Elfride Macphail

Zoals boven beschreven zou ik het op prijs stellen indien deze twee baliemedewerkers op hun gedrag en verantwoordelijkheid gewezen zouden worden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw macphail