Klacht: Onbeschoft kassamedewerker/ vernedering in het openbaar

op 21 augustus 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Op 7 augustus 2016 (16.41) sta ik in de rij om me boodschappen aftrekken, bij het aftrekken word me verkeerd bedrag terug gegeven probeer ik kassier uit te leggen dat hij me verkeerd bedrag heeft terug gegeven. Waar op ik een agressieve reactie krijg van de kassier en het flippen met volgende woorden; ” verdorri jullie kunnen niet rekenen …” Achter af het bedrijgende poesietie te nemen namelijk; kassa heel agressief dicht smijten en met vuisten tegen de boodschappen tafel te slaan, vervolgens deur van zijn kassa portje open gooien en door de winkel lopen en dozen wegteschmijten en vloeken.
Vervolgens wilde ik de manager er over spreken waarop ze heel normaal reageerde; ” ja…dat is nooit voorgekomen en hij heeft inderdaad wat geduldsproblemen/ aandoeningen…”
Mijn klacht is namelijk, wetende dat je medewerkers niet in staat zijn om achter de kassa te werken of geen geduld kunnen tonnen aan klanten waarom neem ze aan en achteraf geef een waardeloze uitleg!

Mijn gewenste oplossing is dat die medewerker ontslagen wordt....want denk niet dat ik de eerste en de laatste zal zijn met deze omgaan van de kassier/ medewerker!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 20 september 2016 om 13:50 geantwoord