Klacht: Onbeschoft in haarlem centrum

op 18 juli 2017 over Xenos in de categorie Huishoudelijke winkels

Wij waren heerlijk enthausiast aan het winkelen en een van de”wel” leuke dames die daar werkten hielp ons perfect. Vervolgens winkelen wij verder en vragen aan een andere dame of er grotere klamboes zijn waarop zij begint met ‘ goede middag? Met zo’n arrogante blik van vergeet je jiet iets???! We kregen gewoon even een persoonlijke opvoeding terplekke. Ben ik ikniet van gedient, we zijn allemaal mensen en niet continue bezig met beleefd zijn. Vervolgens bij het afrekenen lopen we netjes naar een dame toe vlakbij de kassa want die waren allemaal onbezet, en die zegt willen jullie afrekenen? Wij zeggen ja en krijgen te horen dat we naar kassa 4 moeten lopen op een manier van jullie staan hier helemaal verkeerd. Dus ik zeg nou jullie zijn allemaal wel een beetje boos vandaag, want eerder werden wij ook al een beetje raargeholpen! Waarop zij zegt wilt u een klacht indienen? Dat was eigenlijk een bevestigging. Ik heb spijt dat ik dat mens niet heb gezegd, nou als je er toch om vraagt!!!? Normaal ben ik niet zo’n zeikerd, ik heb een leven. Maar haal alsjeblieft die 50 plussers uit je winkel, ze willen iedereen opvoeden vanuit hun eigen frustratie.

Vriendelijk personee doet wonderen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Xenos

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Xenos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mellamas