Klacht: Onbeschoft gedrag ABN AMRO webcare

op 07 februari 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren een klacht geplaatst over ABN AMRO dat een namens haar gedane belofte niet nakomt. ABNAMRO Webcare, ene Bas zonder achternaam, stuurt een inhoudsloze mail om meteen, zonder enig overleg, eenzijdig, de klacht als ‘opgelost’ aan te merken. Dat is onbehoorlijk en onbeschoft.
De oorspronkelijke klacht is allesbehalve opgelost: Bas van Webcare gaat er inhoudelijk niet op in en verwijst naar KIFID in de hoop dat klanten die moeite niet zullen nemen.Tekenend voor de klantonvriendelijkheid van AA.

Gewenste Oplossing:

Als deze Bas het fatsoen heeft zijn excuses te maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 07 februari 2020 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste RBteM,

Zoals aangegeven in mijn 'oplossing' heb je jouw klacht ook geplaatst op klachtenkompas.nl. Hier hebben we jou ook een reactie gegeven.
We behandelen geen dubbele klachten. Mogelijk komt hier de verwarring bij jou vandaan. We zijn op deze beide sites als ABN AMRO actief.

Naast dat je hier jouw klacht geuit hebt is jouw klacht in behandeling genomen door onze afdeling Klachtenmanagement. Je ontvangt schriftelijk een reactie op jouw klacht. Via het forum kunnen we jouw klacht niet inhoudelijk behandelen.

Met vriendelijke groet,

Bas
ABN AMRO Webcare

Heeft op 07 februari 2020 om 11:58 geantwoord

Gaat erom dat de klacht eenzijdig door ene Bas, die bovendien denkt te moeten jij-en en jou-en als 'opgelost' wordt aangemerkt. Verder kan de afdeling Webcare zichzelf beter opheffen als ze inhoudelijk niet op klachten wenst te reageren en slechts naar anderen kan verwijzen.

Reactie van de melder van de klacht RBteM

6 maanden geleden - Mijn ervaring is dat de afd. Klachtenmanagement van AA volstrekt incompetent is en nooit iets oplost. Ontevreden dus over de 'oplossing'. Webcare wordt volgens mij binnen AA niet serieus genomen dus dat helpt ook niet

Alle klachten die gemeld zijn door RBteM