Klacht: Onbeschoft behandeld bij kopen Ray ban

op 04 augustus 2017 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Geachte L.S.

Vandaag werd ik zeer onbeschoft behaldeld bij de Ray Ban afdeling van Bijenkorf Den Haag 18.15 u. Ik stond met mijn dochter te wachten om geholpen te worden. Ik had een Ray Ban uitgekozen (€159,-) en vroeg toen ik geholpen werd of er ook een nieuw exemplaar ter beschikking was. De cassière gaf aan dat dit niet het geval was, maar dat ze het huidige exemplaar netjes zou schoonmaken. Ik zei jammer en ging toen even in conclaaf met mijn dochter over wat te doen. Tijdens dit korte overleg zei de cassiére tegelijk met mijn dochter dat het anders besteld kon worden via internet… Toen wij volgens deze beste dame niet vlot genoeg reageerden riep ze ‘Dan toch niet!’ Vervolgens liep ze met een geiïrriteerde houding en blik weg.
Ik heb haar duidelijk gemaakt dat haar reactie onbeschoft was en dat je klanten niet zo behandeld, zeker daar wij in gesprek waren en er verder ook geen klanten stonden te wachten. We stonden met 3 personen bij de Ray Ban afdeling.

Ik ben ontevreden over het feit dat we respectloos zijn behandeld. Ik ben een klant met de intentie om een zonnebril te kopen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 07 augustus 2017 om 12:15 geantwoord

De klacht is doorgegeven aan het betreffende filiaal. Wanneer hier een reactie op komt zal deze doorgegeven worden aan de klant. . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door S. Weegman