Klacht: Onbeschoft

op 21 juli 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Hoi hoi,

Ik heb slipjes gekocht bij Lidl Valkenswaard.
Deze lagen in een mand met allemaal dezelfde slipjes en waren geprijsd voor 3.99, Ik heb 3 doosjes meegenomen.
bij de kassa sloegen deze 4.50 aan, ik zei dat ze geprijsd waren voor 4 euro.
Het meisje achter de kassa zei, dat zal dan wel een oude actie zijn en liet mij gewoon betalen.
Ik liep naar de mand toe en pakte het kaartje.
Er werd niks mee gedaan en ik vroeg naar de bedrijfleider.
Die zat kassa te draaien en toen ik hem vertelde van dit incident zei hij.
Luister. Het is een andere code en als jij iets koopt voor 1 euro en het is moet 2 euro zijn zeg jij er ook niks van.Het zal wel verkeerd terug gelegd zijn.
Ik zei. Nee hoor want heel die bak ligt vol, En ik pak die slipjes omdat ze 4 euro geprijsd zijn.

De man was echt zeer onvriendelijk en toen ik daar wat van zei en dat ik wel in waalre terug zou gaan omdat ze daar meedenken met de klant. Riep hij moet je zeker doen. Beter zelfs nog.
Ik vind dit echt zeer maar dan ook zeer onbeschoft.
En al helemaal als leidinggevende!!! Ik ben zelf ook manager en bij mij in de winkel heeft de klant gelijk en durf ik mijn fouten toe te geven.
Waarschijnlijk hebben ze een verkeerd prijskaartje voor het mandje gemaakt, maar hij gaf mij al consument de schuld van deze fout.

Als deze man hierop aangesproken word.
Klant is koning en geen stuk vuil. ( denk maar eens aan mond op mond reclame, mij zul je hier niet meer terug zien. )
En als ik alsnog mijn aankoopbedrag terug krijg.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 22 juli 2016 om 10:39 geantwoord

Heeft op 31 juli 2016 om 22:21 geantwoord

Ik zou graag het verschil terug willen krijgen !

Alle klachten die gemeld zijn door Sannezuidwijk