Klacht: Onbereikbare klantenservice na geannuleerde klacht Corona

op 18 maart 2020 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Meerdere vluchten geboekt. Eén vlucht geannuleerd en een ander (nog) niet ivm Corona. Voor beide vluchten moeten we nav bericht van de luchtvaartmaatschappij contact opnemen met Edreams. Ze zijn echter zowel per chat als telefonisch niet bereikbaar. Meerdere keren geprobeerd en uren in de wacht gehangen. Na 20 a 30 min stopt de muziek van het bandje en wordt de verbinding verbroken. De te annuleren vlucht is morgen, nog steeds geen contact.. Op deze manier kunnen mensen die wel naar Spanje kunnenwillen geen gebruik van de lege stoel maken. Wij kunnen niet naar Spanje omdat onze terugvlucht en evenement geannuleerd is ivm Corona. Graag alsnog zsm contact over annuleren dan wel omboeken vlucht toezenden overige vouchers die door Transavia voor reeds geannuleerde vlucht zijn toegezegd.

De oplossing
Alsnog zsm contact over annuleren vlucht van morgen en geld terugstorten dan wel vlucht omboeken en overige vouchers krijgen van andere geannuleerde vlucht

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gebruiker 15678