Klacht: Onbereikbaarheid

op 19 mei 2020 over Agoda in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In verband met een evenement in Luik heb ik een hotel geboekt in de stad via Agoda. Het evenement is nu al 2x verzet wegens de corona crisis.
Het is nog niet duidelijk naar welke datum het evenement is verplaatst. De website van Agoda geeft geen mogelijkheid de datum te verzetten. Ze zijn ook absoluut niet bereikbaar. Op de website kom je in een loop zonder iets te bereiken.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als is een voucher krijg om alsnog ergens volgend jaar de kamer af te nemen als duidelijk is wanneer het evenement weer wordt ingepland.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Agoda

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Agoda nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]