Klacht: Onbereikbaarheid!

op 14 mei 2018 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Ben al 3 dagen bezig tel.contact te leggen om een vraag te stellen over een reeds geboekte reis.
Wordt steeds in de wachtrij geplaatst die eindeloos duurt, na een kwartier verbreek ik zelf het contact, ben niet in de gelegenheid om eindeloos te wachten.
Voel me hier erg onzeker over en zeker geen aanrader!

Ik zou het op prijs stellen als een online reisbureau telefonisch normaal bereikbaar is.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 07 juni 2018 om 10:08 geantwoord

Geachte mevrouw Baars,

Onze excuses dat ons contact center niet goed bereikbaar was. Helaas klopt het dat de wachttijden soms kunnen oplopen. Ik zie in uw boeking dat u op 15 en 29 mei uiteindelijk wel contact heeft kunnen krijgen met ons contact center. Als wij moeilijk bereikbaar zijn kunt u er ook altijd voor kiezen om een e-mail naar [email protected] te sturen met daarin uw vraag en eventueel met uw verzoek om teruggebeld te worden.

Ik hoop dat al uw vragen uiteindelijk zijn beantwoord, ik zie dat u volgende week vertrekt en ik wens u dan ook alvast een hele fijne vakantie toe.

Marnick

Alle klachten die gemeld zijn door IJsland