Klacht: Onbereikbaar waardoor wijzigen naam binnen 24 uur niet lukt.

op 11 juni 2018 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Donderdagavond een reis geboekt voor 3 personen. Echter per ongeluk bij onze baby de achternaam van de moeder aangegeven in plaats de achternaam van de vader! Dom natuurlijk, maar aangezien we de e tickets pas de volgende vrijdag om 14:00 kregen en ik toen de fout ontdekte, was ik te laat om BudgetAir nog te bereiken. Helaas, want op de website staat dat als je dezelfde dag van boeken nog wat wilt wijzigen, je dan telefonisch contact op moet nemen. Ik heb letterlijk van 14:15-17:00 aan de lijn gehangen maar kreeg dus niemand te pakken. Erg jammer!! Ook per mail en via de website geprobeerd om de wijziging binnen 24 uur door te geven, maar nergens wordt op gereageerd, ondanks de belofte dat ze de volgende werkdag antwoorden. Grote kans dat ik straks dus zelf voor alle kosten mag opdraaien en de belofte van binnen 24 u totaal zinloos is. Jammer dat BudgetAir niet waar kan maken wat het beloofd op de site. Boekingsnummer BA -4453384.

Wanneer BudgetAir de naamswijziging corrigeert volgens doorgegeven gegevens van onze dochter en niet de totale kosten op ons zal leggen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Budgetair

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Budgetair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elizen