Klacht: Onbereikbaar en verstrekken onjuiste informatie

op 17 februari 2020 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2x een uur in e wacht gezeten voor ik eindelijk een medewerker te spreken kreeg. Vervolgens gaf die medewerker (Ivo) mij verkeerde informatie. Uiteindelijk zelf de luchtvaarmaatschappij gebeld, binnen 2 minuten een medewerker aan de lijn die mij wel kon helpen.

Gewenste Oplossing:

Als E-dreams failliet is. Deze club heeft zijn bestaansrecht verloren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sjakie1234