Klacht: Onbereikbaar en onverschilligheid

CSodj op 26 februari 2021 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Modem bleek kapot bij eerste aansluiting, werd afgeschoven op KPN die meteen kwamen , monteur KPN kon doormeten en zien dat telefoonlijn in orde is en dat geleverde modem kapot is. Meteen per e-mail aan youfone gemeld , geen antwoord, nu 7 dagen.
Vijf keer klantenservice youfone geprobeerd te bellen , na vijf keren meer dan een uur in de wacht en al de keren weer ook e-mail verzonden heb ik breedbandwinkel ook gebeld omdat de aanvraag contract via hen was gegaan.
Zij hebben wel contact kunnen maken maar ook niets bereikt.
Ik wil annulering van contract. Zij zijn volledig in gebreke.
Heb geen internet , geen modem die werkt na zeven dagen wachten.
Heb geen enkel interesse meer in oplossingen , geen enkel vertrouwen en geduld. In deze crisi tijd is internet onontbeerlijk en deze provider heeft totaal geen enkele interesse in een klant.

Contract dient per direct geannuleerd te worden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 01 maart 2021 om 10:11 geantwoord

CSodj

Heeft op 01 maart 2021 om 10:50 geantwoord

Het contract dient per direct geannuleerd te worden , dat er op dit platform wel wordt gereageerd en bij de klantenservice niet is veelzeggend.
Er is op geen enkel wijze zelfs maar gereageerd via de juiste weg ( klantenservice) en naar een oplossing gezocht . Er zijn grenzen en die zijn overschreden.
Geen enkel vertrouwen in Youfone .

Alle klachten die gemeld zijn door CSodj