Klacht: onbereikbaar en leveren niet op afgesproken moment

op 20 mei 2020 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik mis een levering, kan gebeuren. Vervolgens maak ik een MyCoiceUPS account aan, om de bezorging twee dagen later in te plannen, omdat ik weet dat ik er de volgende dag niet kan zijn. Ik moet dit voor 17u doen, en heb dit om 14:00u gedaan. Deze aanpassing is succesvol gedaan.
Vervolgens staat UPS de volgende dag toch voor de deur. Ik krijg een voicemail bericht dat ik moet bellen. Als ik bel is de klantenservice al gesloten. De volgende dag bel ik, luister ik naar de EINDELOZE bandjes en voer het Info Notice nummer in. Op het moment dat ik moet wachten op verbonden te worden met een medewerker, hoor ik stilte. Ik blijf voor de zekerheid 20min aan de lijn maar het blijft stil. Ik probeer het nog eens, nu met het trackingnummer ipv info notice nummer. Hetzelfde. Ik probeer het nog eens. En nog eens. En nog eens. Alleen maar eindeloze menu’s en vervolgens stilte.
Op mijn UPS account staat alleen maar een groot uitroepteken dat de final attempt gemaakt is. Verder geen informatie over waar mijn pakket nu is of wat ik moet doen. Dit is uren later nog steeds zo.

Als ik een medewerker van UPS aan de lijn krijg en hoor waar mijn pakket nu is en wanneer het alsnog geleverd wordt. Ik verwacht binnen twee dagen alsnog de levering

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnHaCha