Klacht: Onbereikbaar

op 10 mei 2021 over ABN AMRO in de categorie Banken

Ik probeer al dagen een medewerker aan de lijn te krijgen.
Wachttijd minimaal 20 minuten.
Ook door verbinden via de chatfunctie werkt niet. Geen tijd of eindeloos wachten
Dit is toch geen Adequate dienstverlening

Als ik een medewerker aan de lijn krijg zinder eindeloze wachttijd

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

2 maanden geleden - Beste Ytiena, De laatste paar weken is het, zoals u gemerkt heeft, inderdaad erg druk. Hierdoor kunnen de wachttijden behoorlijk oplopen, waardoor wij niet de service kunnen bieden die wij onze klanten graag zouden geven. Oprechte excuses hiervoor. Om de lange wachttijden aan te pakken worden er nieuwe medewerkers opgeleid. Helaas kost het tijd om deze nieuwe collega’s op te leiden. Kunt u in een reactie op dit bericht aangeven waar u contact voor zoekt? Wellicht kan ik u verder helpen. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 25 mei 2021 om 13:33 geantwoord

Vanuit ABN AMRO Webcare hebben wij op 11 mei deze klacht in behandeling genomen. In onze reactie hebben wij aangegeven dat onze bereikbaarheid momenteel niet van het niveau is die wij onze klanten willen bieden.
Wij hopen de bereikbaarheid op korte termijn structureel te verbeteren.
Omdat wij op ons laatste bericht verder geen reactie meer hebben ontvangen, sluiten wij hierbij deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ytiena