Klacht: onbereikbaar

op 27 mei 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

5 tickets geboekt, nooit een mail gekregen met de bevestiging. Ik probeer ze te bellen alleen maar even om te verifiëren of de reservering goed is gegaan en of ze me de bevestiging kunnen mailen. Ik heb inmiddels wel 20x gebeld. elke keer wordt de verbinding verbroken na 8 minuten en 20 sec, daarna volgt een bandje met de vraag hoe ik de service van vueling beoordeel op een schaal van 1 tot 5. kosten per gesprek €1 op mobiele kosten, ik ben al bijna €30 kwijt hieraan.Ook een aantal mails gestuurd naar verschillende emailadressen, ik hoor helemaal niets van ze. Bizar. Laatste keer vueling. volgende keer gewoon weer Transavia of KLM.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als zij mij de reservering bevestigen, als zij mij de belkosten vergoeden en hun excuses aanbieden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Antoine1981