Klacht: Onbereik naar ongevraagde SIM kaart migratie

op 12 mei 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben al ruim 3,5 week onbereikbaar door fout op fout van een ongevraagde SIM kaart migratie door mijn huidige provider Hollands Nieuwe. Begin april heb ik een ongevraagd een nieuwe SIM kaart ontvangen, na het plaatsen van de SIM kaart bleek ik niet te kunnen bellen, maar ook niet te kunnen worden gebeld (onbereikbaar). Na meerdere malen contact te hebben gehad met de helpdesk is er een escalatie richting de \\\’technische dienst\\\’ gedaan, deze hebben de migratie teruggerold naar de oude SIM kaart, echter kon ik ook daar niet mee bellen of gebeld worden. Uit onderzoek is gebleken dat er geen enkele noodzaak was om een migratie uit te voeren gezien ik binnen 2 maanden al van plan was met nummerbehoud over te stappen.

Ook de helpdesk blijkt slecht op de hoogte van procedures te zijn, steeds weer een ander verhaal en een escalatie manager spreken is niet mogelijk. Na het indienen van een klacht per e-mail heb ik wederom te horen gekregen dat mijn klacht zo spoedig mogelijk wordt opgelost en dat er een compensatie aan het onderzoek wordt toegevoegd. Hoeveel en wanneer uiteraard niet bij de medewerker bekend. Het lijkt erop dat Hollands Nieuwe zakelijke klanten niet serieus neemt.

Zo spoedig mogelijk weer kunnen bellen en gebeld worden. Bovendien verwacht ik een passende compensatie die de belkosten en indirecte inkomstenderving dekken.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door n.stienissen