Klacht: onbeleefd beantwoord

op 01 juli 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Heb voor vriendin en mij geboekt naar gambia 10 juli.Heb alvast voor vriendin betaald,wilde mijn betaling doen ,maar de site ondanks dat de tickets aanvragen op mijn naam staan blijft de naam van mijn vriendin naar voren komen.
Ik gebeld met het service nr ,kreeg antwoord dat het een fout was in het systeem ,kan alleen op het kantoor in mijn stad betalen ,nou ik boek niet voor niks online moet ik nog weer naar de stad.!!!!!Ik stelde zelf voor kan ik het niet gewoon per bank betalen ,oja kreeg ik te horen dat kan ook,dus mijn reis betaald per bank,slechte info van uw kant dus.
Daarna nog een vraag en ik belde terug ,kreeg [hierbij de naam onthouden ,Maria aan de telefoon} haar toon stond mij al niet aan omdaT ze al geirriteerd was dat ik nog een keer belde voor een vraag.Het komt hier op neer zei vertelde mij het voelde als dat ik iedere keer op de plek gezet werd of ik mijn mail wel goed gelezen had..
Iedere keer . werd ik op mijn plaats gezet door haar ,ik voel me erg in de zeik genomen door uw mederwersters en niet voor vol aan gezien.Misschien kun u uw band terug luisteren met ons gesprek ,hierbij is te horen hoe ik werd behandeld door Maria.Ik heb de volgende reis geen behoeft aan Tui meer.
Met Vriendelijke groet Trudy pruijn

Personeel aanspreken op goede en vooral goede communicatie ,per telefoon is dat dubbel zo belangrijk,een klant hoor aan iemands stem hun stemming.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pruijn