Klacht: onbehoorlijk personeel bij \’klachtenlijn\’\’

op 27 december 2016 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vanaf augustus toen wij het bed incl. alles gekocht hadden loopt het al niet. verkeerde toppings… niet leverbaar wat wel gekocht en betaald is. krijg een topping te leen van nog geen 5 cm en de daarbij geleverde rugklachten. de zogenaamde goede topping wordt geleverd na een hoop tijd aan telefoontjes maar dat is natuurlijk ook de goeie niet! nu na bijna een half jaar wordt hoogstwaarschijnlijk de juiste geleverd morgen maar na nog een vraag aan X bij de klachtenlijn werd het hem te veel en zei we zijn u nu wel genoeg tegemoet gekomen he meneer> sorryyyyy??? jullie leveren niks goed en zeker niet op tijd. meneer X moet zijn excuses maar is maken en heel snel de juiste topping leveren!

Gewenste Oplossing:

voorlopig niet. ja na excuses van X met zijn grote mond.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 24 juli 2017 om 16:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ABarD71