Klacht: Onbehoorlijk gedrag winkelpersoneel

op 19 oktober 2016 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

De Bijenkorf bezocht om een winterjas te kopen voor onze dochter op de damesafdeling. Omdat we nog een aantal andere afdelingen van de Bijenkorf wilden bezoeken , vroegen wij de verkoopster om de jas voor korte tijd achter te hangen.
Dit was akkoord. Nadat wij iets hadden gebruikt in het restaurant kwamen we na een uur terug op de afdeling om de jas op te halen.
De verkoopster vertelde ons met een knalrood hoofd dat de jas door haar al verkocht was aan een andere klant. Ik vroeg haar toen om dit probleem op te lossen waarna zij vervolgens weg liep om niet meer terug te keren.
Vervolgens arriveerde een jonge man met een pet op om ons lachend te vertellen dat het berenvel verkocht was.
Wij, als vaste klanten van de Bijenkorf, zijn van dit onprofessionele gedrag niet gediend. Ik heb de man daarna verteld dat we een jas bij een ander bedrijf gingen kopen.
Ik ben met een vervelend gevoel de winkel uit gegaan, zeker omdat ik altijd met veel plezier bij uw firma gewinkeld hebt.
Ik hoop dat u uw personeel er op wijst om klanten met respect en volledige aandacht te woord te staan.
Met vr. gr.,
Nicoline Barnhoorn

Boven vermeld.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Bijenkorf

1 maand geleden - Klant gevraagd om welk filiaal het gaat

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 25 oktober 2016 om 08:37 geantwoord

Geen reactie klant op e-mail -- - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Nicoline123