Klacht: Onbegrijpelijk

op 15 december 2017 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Zonder toestemming hebben ze mijn analoog meter vervangen voor een slimme meter in 2014.
Vervolgens stuurt de slimme meter 3 jaar lang de meterstanden niet door. Nadat ze in april 2017 besloten om mijn meter nogmaals te vervangen voor een andere slimme meter kreeg ik plotseling een rekening van meer dan 600 euro. Elke maand betaalde ik netjes mijn voorschot. In al die jaren heb ik nooit iets ontvangen van een achterstand. Nu willen ze dat ik per direct het volledige bedrag betaal. Als ik telefonisch contact met hun zoek zijn ze brutaal en neerbuigend. Ze zeggen zelfs dat ik beter een bugetbeheer kan nemen. Ongelofelijk hoe dit bedrijf met klanten omgaat. Iemand een tip of suggestie om hiermee om te gaan?

Als energiedirect erkent dat ze fout zitten en samen mrt mij naar een oplossing zoeken ipv elke keer wat anders te zeggen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 15 december 2017 om 17:06 geantwoord

Beste Gwensley,

Bedankt voor het duidelijke verhaal. Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad en hebben wij een nieuwe betalingsregeling in orde kunnen maken. Ik ben blij dat we alsnog tot een oplossing zijn gekomen samen. Nogmaals bedankt voor de verheldering en het prettige gesprek.

Tabitha Webcare energiedirect.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jajaja2012