Klacht: Onbedoelde aankopen gedaan

op 13 juni 2021 over Google Play in de categorie Internet Games

Mijn kleinzoon van 5 jaar heeft zonder zich er van bewust te zijn dat het geld zou kosten 245,89 euro aan aankopen gedaan in het spel extreme car driving simulator.
Kreeg gelukkig een melding van mijn T-mobile dat ik een hoge rekening zou gaan krijgen en heb direct in de T-mobile shop alles later blokkeren.
Helaas kunnen zij hier verder niks meer aan doen en zal ik deze rekening gewoon moeten betalen. Zij adviseerden mij wel om een klacht in te dienen.

Omdat mijn kleinzoon van 5 jaar zich totaal niet bewust was van deze realiteit zou ik graag het bedrag weer terug willen ontvangen van Google Play
Heb mijn kleinzoon inmiddels dit ook wel duidelijk gemaakt wat de gevolgen kunnen zijn als je zomaar ergens op drukt.
Heb inmiddels ook alle spellen waar eventueel wat betaald moet worden verwijderd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Google Play

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Google Play nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zoeter