Klacht: onacceptabele incasso

op 18 juli 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 22-12-2015 gesproken met Vodafoon medewerker over verlenging contract. Geen nieuwe telefoon, dus advies werd dan een Sim Only contract. Voordeel zo werd gezegd dat de eerste tweemaanden verplicht waren en daarna een opzegtermijn van 1 maand. Kosten 14 euro per maand gehele looptijd. Ingangsdatum 28 maart 2016.
Met dit gegeven in achterhoofd in maart 2017 overgestapt naar Hollands Nieuwe(onderdeel van Vodafoon, want krijg over beiden berichten van belsimpel. Op 21 juni 2017 wordt 191,92 van mijn bankrekening afgeschreven. Daar bedrag onbekend is , gestorneerd en direcht contact opgenomen. Medewerker zij toen dat opzegtermijn van 1 maand alleen maar gold voor binnen Vodafoon. Ook de verhoging van tarief naar 14,12 was omdat de kosten hoger waren geworden, terwijl op de orderbevestiging staat 14 euro gedurende de looptijd van contract.
Kwamen er niet uit. Vervolgens brief van 27 juni 2017. Hier direct opgereageerd. Medewerker zei toen dat zowel de eerste als de tweede medewerker het niet juist hadden, er was een contract voor twee jaar en al het andere was niet correct. Hieruit blijkt dat zelfs uw medewerkers niet het juiste weten en zeggen aan cliënten. Ik moest het resterende tijd betalen en niet 14,12 per maand, maar 19,12. Voor mij onacceptabel gezien het door uw medewerkers meegedeelde mogelijkheden. ongetwijfeld zal mij verweten worden dat ik de algemene voorwaarden had moeten lezen, welke mij overigens nooit zijn toegezonden en ook niet genoemd worden in de ordebevestiging.

als deze vordering van tafel gaat.
Toch zult u alles wel goed op papier hebben staan, daarom zou ik genegen zijn een gedeelte te betalen namelijk de helft van de 10 maanden van 14 euro per maand, dus 70 euro.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G.J. Bos