Klacht: Omzetten abonnement

op 22 februari 2018 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Vanaf mijn 18e staat mijn telefoonabonnement op naam van mijn moeder. Dit ging altijd prima, tot ik mijn eigen telefoonrekening moest gaan betalen. Vanaf dat moment is ook opeens het abonnement van mijn zusje van mijn rekening afgeschreven. Ik ben hier in de laatste 2 jaar ontelbaar vaak mee bezig geweest, en vodafone laat het steeds afweten. Deze mail heb ik op 22-01-2018 gestuurd, zonder reactie.

Hoi!

Na 10.000x bellen, 100x langs gaan in de winkel, 3x een mailtje naar dit emailadres gestuurd te hebben hoop ik dat jullie eindelijk deze contractovername gaan oppakken.

Ik (Leonie Oosting) wil graag alleen voor 0618944500 betalen, jullie hebben zonder het met mij te overleggen het telefoonnummer van mijn zusje toegevoegd aan mijn rekeningnummer, terwijl het abbonnement nog steeds op de naam van mijn moeder staat. Ik wil graag voor mijn telefoonnummer betalen, en ik wil daar graag mijn rekeningnummer voor gebruiken. Verder staat op het overnameformulier alle informatie die jullie nodig hebben.

Elke keer dat we bellen worden we zonder pardon óf opgehangen, óf weer teruggezet in het menu. Graag zie ik voor al deze verloren tijd ook graag een compensatie.

Mvg,
Leonie

Deze mail lijkt mij duidelijk genoeg toch? Ik probeer gewoon het abonnement zo om te zetten dat mijn moeder erbuiten blijft, mijn telefoonnummer op mijn naam staat en het nummer van mijn zusje op haar naam staat. Ik heb nu 3 keer de contractovername gegevens opgestuurd, en ik krijg gewoon echt nergens een reactie op.

Abonnement omgezet, compensatie voor alle verloren tijd.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LeonievanBallegoij