Klacht: Omruilen zonnebril

op 22 juni 2017 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

10 juni heb ik een zonnebril gekocht bij Sunglass Hut Spanje. Daar werd mij verteld dat ik de zonnebril binnen een maand bij iedere Sunglass Hut kon omruilen, mocht ik nog twijfelen over het model.
Omdat ik de zonnebril nogal in a hurry moest kopen, was ik niet zeker over het model en toen de medewerker van de zaak me geruststelde en zei dat ik hem dus nog kon ruilen in Nederland, heb ik de bril gekocht.
De bril is in het doosje gebleven en ik ben vandaag naar de Sunglass Hut in jullie filiaal geweest en daar werd me verteld dat het niet mogelijk was om te ruilen. Stomverbaasd heb ik naar Barcelona gebeld en daar werd me verteld dat ze de bril moesten ruilen. Toen ik later terug ging naar de bijenkorf zeiden ze dat ze met de shopmanager hadden gebeld en dat ze de bril wel zouden ruilen, maar wanneer ik een goedkopere bril zou kopen ik het prijsverschil niet terug zou krijgen. Ik dus ook geen tegoed bon kon krijgen en daarnaast nog niet eens mijn kassabon terug zou krijgen en dat de garantie zal vervallen. Ik heb wederom met sunglass Barcelona gebeld en hun zeiden dat de beste manier was om de bril in te leveren en het geld retour te vragen dan kon ik een nieuwe bril kopen en had ik ook meteen weer een bon en garantie. Ook dat heb ik gedaan maar daar gaf ze geen gehoor aan dat mochten ze niet. Nu wordt mij het mes op de keel doorgezet aan het wachten met verteld dat ik nog tot zaterdag aanstaande de tijd heb om de bril om te ruilen ze kunnen eventueel een soort van brief schrijven waarin staat dat ik garantie heb, maar een kassabon krijg ik dus niet. Deze keer heb ik gebeld met customer care in Spanje en deze vertelde mij dat dit niet de gang van zaken was en dat ze bij Sunglass hut Bijenkorf moesten meewerken. Ik vraag nu jullie om mij te helpen.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld dat ik voor de bril betaald heb volledig terug krijg, zodat ik op een ander moment een bril kan kopen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 18 juli 2017 om 08:52 geantwoord

Filiaal heeft contact opgenomen met de klant om dit op te lossen. Geen reactie op de vraag aan de klant of het probleem naar tevredenheid is opgelost. .. . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door Petieske