Klacht: omruilen toestel

op 08 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten online ,met een iphone 3 gs. Heb deze ontvangen .. Scherm zit scheef en er zitten braampjes aan de zijkant van het scherm.
Direkt heb ik gechat met medewerker. In de loop van de week nog 3x en 2x gebeld. Iedere keer een ander antwoord.
Heb het toestel in vodafone winkel laten zien, zij zeggen dat het omgeruild moet worden, omdat door de beschadigingen vuiltjes vrijspel hebben.
Ik heb diverse maken contact gehad, via chat en via bellen, waarbij langdurig in de wacht. Er had een retour formulier bij de aflevering horen te zijn. Zonder dit formulier kan ik het niet terug sturen. Maar ik krijg dit formulier niet in handen!
Elke keer wordt ik van kastje naar de muur gestuurd.

Zo snel mogelijk een nieuw, onbeschadigd toestel

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste mfw135, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 07 september 2012 om 15:39 geantwoord

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door mfw135