Klacht: Omruilen

op 22 januari 2014 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Op 8 december deze telefoon gekocht. Nu mag je een degelijk product verwachten, maar helaas. Zodra ik muziek afspeel via oa whatsapp, gaat het beeld op zwart en krijg je geen geluid meer te horen. Verder is het zo dat ik de gespreksvolume niet goed kan aanpassen. Alleen op maximaal, half of minimaal volume.
Nu heb ik de winkel gebeld, en die zeidden dat ik hem kon komen omruilen. Nu kwam ik vanmiddag bij de saturn en het bleek niet te kunnen. Het bleek the phone hous te zojn die in de saturn is gevestigd. Zei zeiden dat ik alleen maar binnen 7dagen na aankoop kan omruilen. Daarna moet de telefoon opgestuurd worden, en kan tot 8! weken duren. Ik heb hem nu bijna 2maanden en mag toch wel wat verwachtten?

Graag de telefoon kunnen omruilen

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Phone House in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Phone House een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Phone House

Heeft op 27 januari 2014 om 16:19 geantwoord

We kunnen helaas geen telefoon na 2 maanden terugnemen, daarvoor moet de telefoon naar het reparatiecentrum. We hebben echter wel een aantal andere opties.

De klant kan zelf (of met behulp van een winkel) de telefoon van de nieuwste software voorzien, om te kijken of hier het probleem door komt.
Daarnaast biedt LG een Remote Call functie, waar ze bij toestemming van de klant op afstand in de telefoon kunnen kijken naar een probleem.
Als dat niet werkt, kan de klant naar een van onze winkels met een reparatiecentrum. Shop Barneveld is het dichtstbij voor de klant. Deze winkels kunnen (bij voorkeur op afspraak) ook in de telefoon kijken en kijken of ze het gerepareerd krijgen.

Als dat alles niet lukt kan de klant alsnog de telefoon op laten sturen naar ons extern reparatiecentrum.

Alle klachten die gemeld zijn door Goldbutterfly