Klacht: omruil kratten bij thuisbezorging

op 26 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De afgelopen maanden heb ik elke week mijn boodschappen bij AH besteld en zijn ze op juiste tijd en datum en inhoud thuisbezorgd.

Elke keer 2 kratten bezorgd en oude meegenomen.
Alleen de laatste keer heb ik de rekening gecontroleerd en zijn er voor de twee kratten betaald terwijl de twee oude kratten meegenomen. Volgens mij heb ik nu dus 8 euro teveel betaald.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als u mij de 8 euro terugstort

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Altine van Schaik