Mijn Klacht:
Beste Omoda,
Ik wilde gisteren 2 shirts voor mijn dochter bestellen. Kreeg de melding: u kunt niet meer bestellen. Zonder verdere uitleg.
Even gegoogled: deze melding krijg je als je teveel geretourneerd hebt. Goed, dat kan de mening en het beleid zijn van Omoda. Maar ik heb daarbij de volgende klachten:
– waarom krijg ik niet van tevoren te horen hoe dit werkt in plaats van achteraf een korte melding?
– waarom niet de mogelijkheid om vanaf nu te bestellen maar dan wat extra kosten of 50 cent per gertourneerd artikel?
– de oplossing vanuit Omida is dat je eerst naar een winkel moet komen om iets te kopen. Dat is compleet krom! Miet ik nog uitleggen waarom?
Omoda, doe eens wat met deze klachten! Jarenlang trouwe klant en zo maar afgeserveerd zonder waarschuwing vooraf. En ik hoor het meer om me heen. Ik doe zelf nu geen moeite meer, want ik wil niet kopen bij een zaak die zo met mij omgaat.
Gewenste Oplossing:
Aanpassing retourbeleid en waarschuwing vooraf over wat er gebeurt als je teveel retourneert. Andere oplossing: ontslag van de verantwoordelijke CEO over klantenservice. Ik kom met liefde uitleggen hoe je met klanten omgaat.