Mijn Klacht:
Ik heb vorig jaar tijdens de lockdown per email aan Omoda gevraagd of ze bepaalde laarzen in de etalage wilden zetten zodat ik ze van dichtbij kon bekijken om te bezien of ik ze daarna online zou bestellen. En daarna werd gretig gebruik gemaakt van het email adres om me lastig te vallen met spam, en waarbij geen afmeldlink was. Nou uiteindelijk na een flinke scheldpartij is het opgehouden. Totdat ik zo stom was om in oktober in de winkel te vragen of ze bepaalde schoenen naar de winkel konden laten komen; mijn email was nodig om een seintje te geven dat eea binnen was. En ja hoor, weer wordt ik sindsdien lastig gevallen. Emails met het verzoek om mijn emailadres uit de database te verwijderden blijven onbetantwoord en ondertussen gaat de spam gewoon door.
Ik wil dat mijn email permanent uit de database gewist wordt. Dat is dus geen afmeldlink maar een definitieve verwijdering van de server.
Ik ben er klaar mee; ik hoef helemaal niks meer van OMODA.
Gewenste Oplossing:
Mededeling dat mijn email permanent uit de database is verwijderd. Het is mijn emailadres en ik bepaal wat ermee gebeurt.
