Klacht: Omgang met oud medewerkers

op 12 april 2017 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hornbach wil nog een bedrag vorderen, voor teveel opgenomen uren. Die destijds akkoord zijn bevonden door filiaal manager. Ik had er genoeg dus dat maakt niet uit, nu moet ik bijna een jaar later terug betalen.

En willen ze een procedure aanspannen,

Gewenste Oplossing:

Gewoon als goed werkgever gedragen, en de vordering laten vervallen. Hoop machtsvertoon om helemaal niks.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 24 april 2017 om 16:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mgjr