Klacht: omboeking

op 04 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

via groupon hadden wij kaartjes gereserveerd, dat bleek ipv de eemhof voor de huttenheugte tezijn. Ik heb toen via mail contact gehad met de huttenheugte of dit veranderd kon worden naar de eemhof en dat kon melden zij. Ik heb toen gebeld met de eemhof om dit te veranderen en dat was geen probleem, de dame had nieuwe kaartjes voor ons gereserveerd, ik moest mijn groupon kaarten meenemen en kreeg een reserverings nummer. Eenmaal bij de eemhof aangekomen, melden de dames aan de info balie dat dit niet kon, dat ik de vouchers niet kon inwissellen tegen kaartjes voor het zwembad van de eemhof. Ik melde dat ik telefonisch contact had gehad en dat er gezegd was dat het wel kon. Maar de dames hielden vol dat ze dat niet konden omwisselen , ook omdat er een prijs verschil zou zijn, dus zei ik al dat we het verschil dan zouden bijbetalen, maar dat kon niet, en moest ik dus 77 euro voor nieuwe kaartjes betalen, en dan de 66 euro die ik had betaald voor de groupon kaartjes is dus een duur dagje zwemmen geworden. Ik vind het heel kwalijk dat via de telefoon werd gezegd dat het veranderd kon worden, maar bij de info balie werd gezegd dat het niet kon. De huttenheugte is toch ook van center parcs

als ik de kaartjes voor de huttenheugte of de eemhof vergoed krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 13 juli 2016 om 08:55 geantwoord

Heeft op 13 juli 2016 om 10:20 geantwoord

Centerparcs is de aanbieder voor de kortings vouchers. Alle aangegeven parken zijn van center parcs dus waarom kan er dan niet omgeruild worden. Ik word doorgestuurd naar groupon dus is de klacht niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door bakker i