Klacht: Omboeken vlucht

op 05 september 2017 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Op 20 september kom ik terug van vakantie. De terugvlucht wordt door TUI uitgevoerd met tussenlanding in Antalya. Ik reis met mijn vrouw die enorme veel vliegangst heeft. Uit ervaring weet ik zeker dat tussen- landing voor extra stress bij haar zorgt, waardoor ze hele vervelende paniek aanvallen krijgt. Dit is zowel voor haar als voor de medepassagier heel onaangenaam.
Ik heb met Kras contact opgenomen en de situatie uitgelegd, vervolgens heb de volgende oplossing voorgesteld:
onze terugvlieg omboeken naar een ander vlucht die non stop vanuit Bodrum naar Nederland terug vliegt.
Maar de medewerker van KRAS geeft aan dat dit onmogelijk is , en wil niet de vlucht omboeken.
Wat ik niet begrijp is dat de beide vluchten zijn van TUI.
ALs de KRAS het toelaat zorg ik zelf voor transfer naar het vliegveld, waar non Stop vlucht is.

Wanneer KRAS ons toelaat om met de NON STOP terug te komen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 15 september 2017 om 14:01 geantwoord

Beste heer Majidpour,

We snappen dat het heel vervelend voor uw echtgenote moet zijn geweest om met vliegangst nog een tussenlanding te moeten meemaken. We hebben daarom gekeken naar de mogelijkheden u om te boeken. Inmiddels hebben we u telefonisch laten weten dat u kunt omboeken voor € 30. Hopelijk zijn we u hiermee goed van dienst geweest. Nog een fijne vakantie in Turkije gewenst.

Groet, Paul

Alle klachten die gemeld zijn door SMAM