Klacht: Omboeken reservering zonder enige vorm van communicatie

op 10 oktober 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste,

Afgelopen juni hebben wij een 4 persoons cottage geboekt in het nieuwe park “Villages Nature Paris” van Center Parcs. Toen wij gisteren de E,-tickets wilden printen zagen wij tot onze verbazing dat onze boeking verandert was van een 4 persoons huisje in een 2 persoons appartement. We zijn inmiddels al vanaf 10.30 uur deze ochtend (het is nu 17.30 uur) bezig om dit aangepast te krijgen. Zojuist is ons echter vertelt dat het waarschijnlijk zo is dat nog niet alle huisjes op het park bouwkundig gereed zijn. Volgens de mevrouw van Center Parcs moesten we blij zijn dat we een 2 persoons appartement gekregen hadden omdat andere mensen helemaal niet konden gaan. Het lijkt me toch niet normaal dat zoiets zonder enige vorm van overleg zomaar gebeurt. Wij zien het niet zitten dat er nu twee personen in de woonkamer op een uitschuif bankje moeten gaan liggen. Dit is niet waarvoor wij betaald hebben!

Wij zijn tevreden als Center Parcs netjes levert wat er door ons geboekt is. Mochten zij dit niet kunnen leveren dan vind ik dat ze op zijn minst met een gelijkwaardig of anders met een beter alternatief moeten komen. Het "downgraden" wat ze nu gedaan hebben vinden wij geen optie.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

20 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

20 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 16 oktober 2017 om 10:00 geantwoord