Ola referentie 30148210.
(Kopie e-mail )
Goedendag meneer Jonker,
Ik heb op 02.07.2019, de door uw gevraagde gegevens (verpakking , stukjes aluminium) naar Ola verstuurd. Tegelijkertijd heb ik ook een e-mail naar toe verzonden. Tot nu toe hebben we geen reactie... Lees meer
Meerder misvormde ijsje met heel stuk uit in een doos? Lees meer
Tijdens het eten van een cornetto knarste er iets tussen mijn tanden.
Toen ik keek wat het was bleken het korrels van - 0,5mm groot te zijn. Bij stevig knijpen viel de korrel uit elkaar in fijne zwarte poeder. Mijn vermoeden... Lees meer
Wij hebben een doos supermix van calippo gekocht. Maar we opende de doos en alle verpakkingen waren geel. Maar het waren allemaal cola calippo's. Niet dat wij dat erg vinden maar ik denk dat sommigen dat niet leuk zullen vinden.... Lees meer
raketijsjes aparte vorm, ontbrekende stokjes. Ik heb foto's van batchnummer en ijsjes, echter kan deze niet uploaden bij de klacht. waarschijnlijk problemen in productieproces enof transport. Lees meer
We hebben afgelopen zaterdag bij Albert Heijn in Epe Ola Viennetta ijs gekocht. Tijdens het eten, hebben we geconstateerd dat er blauwe aluminium stukjes in zaten. Misschien hebben we ook stukjes gegeten. Dit is zo gevaarlijk ! Dit kan... Lees meer
Vandaag een hap genomen van een Cornetto Vegan ijsje. Na 1 hap voelde ik al meteen hoe veilig dit product is voor mensen met een extreme melk(eiwit)allergie: totaal niet. Beseft Cornetto zich dat het Vegan keurmerk (V-Label) ook inhoudt dat... Lees meer
Ik heb vorige week een klacht ingediend bij ola per mail.
Maar ik krijg helemaal geen reactie.
Dezelde klacht heb ik een jaar terug telefonisch gemeld, maar ook daar nooit meer wat over gehoord.
Ik vind dat niet netjes.
Het kost best een hoop... Lees meer
De smaakstoffen van de Ola ijsjes zijn gesmolten en dus alles is weggezakt uit de specifieke kleur. Alle smaakstoffen zitten bij een hoopje bij elkaar bij het stokje... en de rest smaakt echt alleen maar naar water... Lees meer
hallo
wij kopen elke week cornettos en elke keer hebben wij wel kapotte cornettos of platte horentjes dit is niet echt smakkelijk
mvg Lees meer