Beste ola,
Ik heb een doos cornetto classico gekocht. Helaas zat er bij 2 van de 8 ijsjes geen chocolade onderin het hoorntje. Jammer, dat is waar je je het meest op verheugd bij het eten van zo'n ijsje.
Lees meer
In een ijsje zat een stukje van een stokje. Net onder het topje van het ijsje. Gelukkig viel het me net optijd op. Maar iemand had hierin kunnen stikken.
Het gewone stokje was niet kapot. Lees meer
Ik heb zaterdag 27-6 om 17:50 bij de swirls op treinstation rotterdam centraal een swirl ijsje gekocht van €4,25 met daarin vanille ijs en sturkjes oreo koekje. De stukjes oreo waren zo hard en ingedroogd dat de medewerktser ze al... Lees meer
Ik had een doos cornetto ijsjes gekocht, ik maakte mijn ijsje open, maar dit leek niet op een cornetto, aan de boven kant zat geen chocola, alleen maar een paar nootjes, ik heb dit bij meerdere ijsjes uit het pak... Lees meer
Ik hou van de cornetto om het laatste hapje! Nu was dit hapje niet wat ik verwacht had. Geen chocolade puntje!!!! Wat een verdriet. Niet meer doen alstublieft. :) Lees meer
Ola cornet s gekocht 16 -6 -2015
17 - 6 -2015 gaan wij zo n ijs je eten
Was de koek al slof
Houd baar heide datum is 04/2016
Nummer L4276CX008 0:10
Gekocht neto rama utrecht Lees meer
Drie dozen gekocht 12 stuks 12 gasten een kreeg een half ijsje. Is zeker niet leuk. Lees meer
Het hoorntje van mijn Cornetto Strawberry Cheescake is zacht. Dit ben ik niet gewend van Cornetto. Lees meer
Ik heb vandaag 5 mei 2015 3 doosjes cornetto mini mix gekocht bij de albert heijn. Toen ik na thuiskomst het ijsje wilde eten was het koekje of hoorntje van de cornetto slof. Niet erg lekker dus. Dit gold... Lees meer
Beste Ola,
Mijn familie en ik gingen eens voor een andere cornetto, de cookies'n'dream. Helaas viel deze tegen, de binnenkant en de ingrediëntelijst liet ons geloven dat de binnenkant vloeibaar zou zijn maar niks bleek minder waar. De binnenkant was hard... Lees meer