Klacht: OHA

op 27 juni 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

Ik ben gescheiden en wil de hypotheek voortzetten zoals hij nu is. Alleen de naam van mijn ex moet uit de akte.
Maar elke keer krijg ik te horen dat ik het deel van mijn ex opnieuw moet afsluiten waardoor ik vele euro’s per maand meer kwijt ben.
Ik betaal al vier jaar zonder problemen, salaris is hoog genoeg.
Alleen een naam eruit halen, that’s it!

Als de ABNAMRO gewoon zegt dat het mogelijk is bij hun

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

1 maand geleden - Goedemiddag Emblem, Dank voor uw bericht op dit forum. Zojuist heb ik ik u kort telefonisch gesproken. Het kwam op dat moment niet gelegen om de klacht inhoudelijk te bespreken. Zoals besproken neem ik of een directe collega morgenochtend weer contact met u op. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Dhr. R. Keijsers

Bericht van ABN Amro

1 maand geleden - Goedemiddag Emblem, Ik heb u vanochtend een aantal keren geprobeerd te bereiken. Helaas kreeg ik u niet aan de lijn. Kunt u aangeven wanneer u, tijdens kantooruren, telefonisch weer bereikbaar bent? Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Dhr. R. Keijsers

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 13 juli 2017 om 10:37 geantwoord

De klant een aantal keer gebeld. Helaas geen gehoor. Op het forum gevraagd wanneer de klant tijdens kantooruren gebeld kan worden. Hierop hebben wij geen reactie mogen ontvangen. We zetten de klacht dan ook op opgelost. Mocht er alsnog contact nodig zijn, kan de klant ons altijd een whatsapp bericht sturen via 0651570024.

Alle klachten die gemeld zijn door emblem