Klacht: Oh oh wat een slecht verhaal… Bah

op 05 september 2018 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Oh oh wat een slecht verhaal…

Gisterenavond een prachtige vlucht gevonden, geboekt en direct betaald(bijna 4000 euro!) maar we kregen geen bevestiging. Gelukkig stond op de website wel dat de boeking was goed gegaan.

Vanmiddag hebben we toch maar de klantenservice gebeld en kregen we te horen dat de vlucht niet meer beschikbaar was. En ze zouden daar niet verantwoordelijk voor zijn. Mevrouw aan de telefoon was ook nog tamelijk asociaal. Ze werd boos en riep dat ze wilde gaan ophangen. We kregen wel het aanbod om toch die vlucht te boeken maar voor 500 euro extra! Bizar dat zij een fout maken en die ons laten betalen.

Trouwens wel een goed verdienmodel! Ik koop appels bij de Jumbo, ik betaal ze waarna de kassamedewerker zegt, als je ze echt wil hebben moet je nog even 5 euro bijbetalen.

Vanmiddag nog eens bellen over de tickets.. Hmm oké ik belde om 16:45 en kwam in de wachtrij terecht. Ik snap dat jullie dan al aan de warme aardappels met boontjes thuis zitten te denken. En zo ineens werd ik uit de wacht gehaald en de verbinding verbroken nadat ik de woorden hoorde na 17.00 uur zijn wij gesloten. U kunt terugbellen tijdens werktijden.

Zeer slecht dat jullie zo met klanten omgaan. Ik ben benieuwd of jullie het wel eens beseffen dat wij klanten uiteindelijk je salaris betalen..?

Uiteindelijk toch met flinke tegenzin ingegaan op het aanbod van 500€ extra omdat we de tickets moesten hebben.

Boekingreferentie: BA4796424

Een tegemoetkoming in de kosten zou fijn en op zijn plaats zijn. We hebben niet veel aan een politiek correct praatje over de algemene voorwaarden waar waarschijnlijk in vermeld staat dat jullie dit mogen doen.(En nee ik heb ze niet gelezen, niemand doet dat heh)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Budgetair

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Budgetair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HarmenV