Klacht: Ogen niet goed getest

op 11 september 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Hallo dit is mij 2 de klacht tegen Hans anders , de eerste klacht heb ik nogsteeds last van achter me oor.maar eerlijk ze hadden het goed opgelost.ik had toen 2 nieuwe brillen gekregen. Maar ik zij al gelijkmatig ik niet goed kan lezen wat er op de muur staat ,die man zij ik val in en je kan beter wachten op je nieuwe bril want ik kan nu niks doen zeg het maar als je nieuwe brillen er zijn?.. toen ik me nieuwe brillen kreeg ik zet ze op en klaagde dat ik niet goed kan zien .toen zij ze ik moest even wennen ? Maar toen na een tijd ik krijg hoofdpijn en ik zag niet 100% maar ik durf de weer niet te klagen . Toen heb me dochter me mee genomen naar specsavers en diehebben me ogen op nieuw getest en hij zij de reden van me hoofd pijn is, dat je ogen waren niet goedgetest bij een halve punt? Dat is niet normaal , ik woord hIer echt heel moe van want ik heb een hoop betaald , ik wil van dat dit heel snel woord opgelost, want ik hou het niet meer uit met deze brillen.

Ik ben tevreden dat dit zo snel mogelijk woord op gelost met een nieuwe oog test en 2 nieuwe brillen, dit kan gewoon niet en ik wil niet meer naar keizerwaard filiaal, zuidplein is goed .eens en voor altijd dat het nou eens goed woord afgehandeld.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 22 september 2017 om 14:50 geantwoord

Beste heer De Groot van Embden,
Bedankt voor uw bericht. Naar aanleiding van uw klacht heeft de vestiging contact met u opgenomen. De sterkte klacht betreft een bril uit 2015. U bent niet eerder terug geweest met een klacht over zichtproblemen. Een sterkte verschil van 0.5 kan zeker voorkomen wanneer er een meting na 2 jaar gedaan wordt. Wij kunnen u dus niet tegemoet komen en de sterkte van de glazen aanpassen. De vestigingsmanager heeft u hierover op de hoogte gesteld.

Klantenservice Hans Anders.

Heeft op 22 september 2017 om 16:17 geantwoord

2jaar echt? Niemand van hans anders hebt mij benaderd ik heb al van of het begin gezegt dat deze bril niet goed was en dat ik niet goed kon zien wat op de muur stond kon ik niet lezen ik heb de bril net 12maanden. Helpt u niet dan ga ik maandag naar een advocaat dan laten weten de rechter een beslissing nemen

Alle klachten die gemeld zijn door Luckyme11