Klacht: Offerte gekregen, wil ik niet op ingaan . Moet telefonisch afmelden voor 04-08-2017. Ik kan ze echter niet telefonisch te pakken krijgen.

op 28 juli 2017 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Kan energiedirect niet telefonisch bereiken. Ik dien wel mijn offerte telefonisch voor 04-08-2017 op te zeggen.

Wanneer ik schriftelijk verneem dat ik geen contract heb met energiedirect.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Toon Pollemans

4 maanden geleden - 28-07-2017 Zojuist een mail gekregen van energiedirect dat mijn overkomst is geannuleerd.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 28 juli 2017 om 13:01 geantwoord

Beste Toon,

Zojuist heb ik u geprobeerd te bellen om de klacht te bespreken. Dit is mij helaas niet gelukt.

Bij iedere afmelding spreken wij graag de klant telefonisch. Op deze manier leren wij waarom geannuleerd wordt en kunnen wij verbeteren. Een afmelding kan echter ook per e-mail. Uw e-mail is vanmorgen opgepakt door mijn collega, en zij heeft de aanmelding voor u geannuleerd.

Via deze weg wil ik dat nogmaals aan u bevestigen.
Wie weet mogen we u in de toekomst verwelkomen.

Ron
Webcare energiedirect.nl