Klacht: Of ik als student even 3000 euro wil dokken..

op 25 januari 2014 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb een kwart jaar een opleiding gevolgd bij LOI. Dit was in 2011! Altijd netjes betaald. Weer begonnen met een reguliere studie omdat ik niet tevreden was met de service(laat reageren van leraar etc, slechte beoordeling..) Gestopt met de opleiding, Loi gesproken en de situatie uitgelegd. De medewerkster van LOI vond het prima: ik mocht mijn ongeopende pakketten terugsturen. Het zou dit maand wel geïncasseerd worden, geen probleem vond ik. Netjes gedaan. Heb daarna gezien dat ze bleven incasseren.. heb het 1 of 2 maanden gecontroleerd. Hierna zijn de gestopt, het was dus gelukkig goed verwerkt.

2014..nu, 3 jaar later..
Er komt een brief van LAVG aan de deur… Of ik even €3334,47 wil betalen binnen 5 dagen, anders word ik gedagvaard. Wat een dieven!!! Ik ben een student van 22, moet ik zeker 3000 euro betalen voor iets waar ik geen gebruik van heb gemaakt en netjes heb opgezegd?

Kwijtschelding van incasso en een excuses.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb LOI een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door nadiam91