Klacht: nwe toestel zonder assecoires ontvangen

elijah02 op 05 april 2018 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb begin maart via online een s9 besteld. Toestel is geleverd echter zonder accessoires. Ik heb 3-4 weken regelmatig tel en via de chat contact gehad met Vodafone. Er is me tot keer toe een voorstel gedaan door Vodafone:
– de accessoires in de winkel kopen en de nota in rekening brengen. Echter ik ben niet op het voorstel ingegaan. Omdat het voor mij onbekend is welke accessoires ontbreken. Medewerker gaf aan de accessoires alsnog op te sturen.
– op 30 maart jl volgende voorstel. Volgens de medewerker duurt het te lang. iovm collega;s heeft ze aangegeven om het toestel bij een Vodafone winkel af te geven. Wellicht is het mogelijk een ander toestel te krijgen. Ze gaf ook aan dat het van het filiaal medewerker afhangt of er een ander toestel meegegeven wordt. Ook was het geen bezwaar om het toestel in Utrecht in te leveren. Vanwege mijn afspraken in de regio.
Filiaal med Utrecht was mening dat gezien het termijn begin maart eind maart een beperkte mogelijkheid was voor een goede afhandeling als het toestel zou inleveren. Hij heeft toen met de Vodafone gebeld en er is toen toegezegd dat ik overige accessoires via de post krijgt Men gaat kijken welke optie passend is. en voor time be heb ik gebruikte niet orginele kabel mee gekregen om toestel op te laden. Wat ik nog steeds niet hebt gedaan.
Nu krijg via de voice mail een bericht dat ik de zaak gesloten en dat de doos gewogen en ad hand van gewicht alle onderdelen aanwezig. Ik vraag 2 dingen af: hoe weten zeker ik op moment van ontvangst die doos zelfde gewicht had. En waarom moest ik nadat er toezeggingen na weken te horen dat de zaak gesloten en ik geen recht op accessoires heb. Dit is wel kort door de bocht. Ik kan ook niets meer gezien de aankoopdatum. Ik heb spijt dat ik toestel niet gelijk terug hebt gestuurd.
Ik ben al jaren klant van Vodafone maar deze benadering van Vodafone is respectloos. Ik ben dief en wil helemaal niemand oplichten. Ik weet niet hoe ik van deze contract af moet. Maar ik zal het toestel iemand anders cadeau als blijkt dat ik het toestel niet optimaal kan gebruiken.
Ps het toestel was de aflevering helemaal opgeladen!!! rara hoe kan dat.

ik ben pas tevreden als vodafone hun eerdere beloften na komt.
Is helemaal niet kies dat er toezeggingen zijn gedaan en dat deze toezeggingen weer ingetrokken.
Ik ben de gebeten hond. Hartstikke Vodafone voor de fijne samenwerking.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door